Δωρεάν αποστολή & αλλαγή σε όλη την Ελλάδα
Αλλαγή Προϊόντων στο χώρο σας
Δεκτή Αντικαταβολή

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Απάντηση

ΝΑΙ, ΟΤΑΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΘΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΕ ΕΔΩ: https://www.acscourier.net/el/track-and-trace

Απάντηση

ΝΑΙ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ.

Απάντηση

ΝΑΙ,ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ:

Α) ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ E-MAIL ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ INFO@LUIGI.COM.GR

Β) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΑΣ 2310 54 55 56.

Απάντηση

ΝΑΙ,ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΕΝΤΡΟ 2310 54 55 56 Ή INFO@LUIGI.COM.GR

Απάντηση

ΕΑΝ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΠΡΟΣ ΑΓΟΡΑ.ΤΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΙΑΓΡΑΜΕΝΑ ΜΕ ΓΚΡΙ ΕΝΔΕΙΞΗ.

Απάντηση

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΛΑΒΕΤΕ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ Ή ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ.

Απάντηση

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ACS.ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ Ο ΚΟΥΡΙΕΡ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

Απάντηση

Τα κουπόνια ισχύουν μόνο για προιόντα τα οποία δεν είναι ήδη σε έκπτωση